Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 3 maart 2019

BINGO bij Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal,

Het is weer de eerste zondag van maart dus tijd voor een nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges en dit keer is het een bingo. En hieronder zie je de rijtjes waaruit je mag kiezen. En we zijn dit keer gesponsord door http://www.7kidscrafts.com daar mochten we een digi uitkiezen van Sweet november stamping.
Ik heb meerdere lijnen gebruikt (ook dat mag): goud - bloemen - bruin, bruin - rond - vlinder, wit - kant - vlinder. En dit is mijn kaartje geworden


De digi heb ik ingekleurd met faber castell polychromos,
de bloemen heb ik uitgestanst (stans van Leanne Design) uit zelf bewerkt papier met distress inkt. 
De cirkel van de kaart is een kaartvorm van Dutch doobadoo 
De tak achter de bloementoef is van Marianne Design en de vlinder
is van Mery's de cirkel achter de fairy is van ook van Marianne Design.
Het DP is van Craft Sensation.
Het sentiment heb ik met Versamark inkt gestempeld en bewerkt met goud embossingpoeder en is van Joy!Crafts.



Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen!

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:





4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en wat een leuke digi erop! Bedankt voor je deelname aan onze chgallenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cardand paper. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thanks for joining us in our Anything but Square challenge at Addicted to Stamps
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen