Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 11 februari 2019

Verjaardagskaartje

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht, ik lees ze met veel plezier.
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik voor een jarige heb gemaakt.

Het kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een sketch bij Feeling skethy.


De digi is van Bugaboo ingekleurd met Faber Castell polychromos.
Het DP is van StudioLight PPSS76
Het sentiment is van Joy!Crafts (Mery's Words) deze heb ik met versamark
gestempeld en dan embossingpoeder erover verhit.
Bovenin heb ik wat bloemetjes en een Ivy takje van Noor!Design
Dit was de sketch;

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:





15 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Grietje! Perfecte uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met de sketch een hele mooie kaart gemaakt, leuke digi en heel mooi afgewerkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met een leuke bloemen digi en ook een hele leuke sketch. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card thanks for joining in on the Anything goes Challenge at the Happy Craft Challenge Community

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so beautiful, I love the image and the colours.
    Thank you for joining us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The splash of purple works so beautifully against the soft colours in the papers and the colouring :D Very pretty card! Thank you for sharing with us at Craftyhazelnut's PPC XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met een mooie digi. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, lovely colours. Well done. Thanks for joining Lets craft and create. Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Lovely image. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy and A Bit More Time to Craft. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooooooi dank je wel voor het meespelen bij de Scrapbook Stamp Society en veel geluk gr monique DTmember

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooi kaartje Grietje

    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful!! Thanks for sharing with us at Let's Craft and Create Challenge, hope to see you again :)

    BeantwoordenVerwijderen