Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 9 februari 2019

Joy! News maart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor het Joy!news van maart mocht maken. Ik ben super trots natuurlijk dat ik dit mocht doen. Het is met de nieuwe collectie van Mery's gemaakt. Een super leuke collectie voor baby kaartjes.

Ik heb er een apart vouwkaartje van gemaakt, met 2 pockets, gemaakt met de kwartcirkel mal 
van Mery, hier kunnen labels in, maar ook eventueel een kleinigheidje.
De baby wave borders heb ik uit licht blauw linnen cardstock gestansd


Op de ene zijde heb ik de kleertjes die bij de baby wave border zit gestanst 
en bij de andere heb ik de love wave border er nog bij gedaan.
De losse stansjes heb ik ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers.


Hier zie je nog het lieve plaatje dat ik heb gebruikt, het komt uit La vie est belle little miracles.

Ik hoop dat ik julle heb kunnen inspireren. Tot de volgende keer.

Gebruikte materialen:
6002/1159 Mery’s kwart cirkels basis
6002/1160 Mery’s kwart cirkels randen
6002/1165 Mery’s love wave borders
6002/1216 mery’s baby wave borders












6002/1218 Mery’s baby-text wave borders












6011/0384 La vie est belle little miracle (Plaatje en tags)
6011/0391 Paperbloc baby
8089/0233 kraft papier crème
8099/0245 cardstock linnen blauw
Winsor & Newton brushmarkers




3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaart Grietje. De hoekjes met de labeltjes vind ik leuk gevonden! En de stansen zijn ook weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen