Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 17 februari 2019

Baby deurhanger

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een deurhanger laten zien die ik heb gemaakt naar aanleiding van de challenge bij Hobbywinkel de Egel. Hier staat een patroontje van hoe je de deurhanger moet maken en een verdere verplichting was een strikje. Ik heb hem gemaakt in een baby uitvoering:

Dit is de voorkant van de deurhanger, ik heb het baby uit kraft gestanst met de mal van Mery's
het welcome en girl komt van de vintage baby sheets.
Het lieve designpapier is van het baby paperbloc van Joy!Crafts.


Op de achterkant staat op het tabje (het is wel heel klein) sweet dreams,
deze komt uit het la vie est belle little miracle.
Aan het touwtje zitten nog een speen en een veiligheidsspeld.
Deze komen ook uit de nieuwe baby collectie van Mery's.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:


Gebruikte materialen:
6002/1216 Mery’s baby waveborder
6002/1218 Mery’s baby-text waveborder
6011/0391 paperbloc baby
6011/0416 knipvel vintage babygirl
8089/0203 kraft papier
8099/0253 cardstock linnen rose
ribbon



6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige deur hanger zo lief.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke deurhanger en nog leuker dat je meedoet aan onze challenge van de Egel. Hij is erg leuk geworden en gelukkig met strikjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige deurhanger, Grietje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen