Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 15 februari 2019

Gefeliciteerd (Joy!news maart)

Hoi allemaal,

Deze keer mocht ik ook voor de maart collectie van Mery voorbeelden maken voor in het Joy! News. Dat was heel spannend vond ik, als eerste aan de slag gaan met de mallen... En deze keer heeft Mery onder andere een mooie bloemen border gemaakt, deze kun je als rand gebruiken, zoals ik op onderstaande kaart heb verwerkt.

Je zou de bloemen ook los op een kaart kunnen gebruiken of in kunnen kleuren, ideeën genoeg.

Voorbeelden volgen vast nog wel door een van de DT leden.

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer!

Gebruikte materialen zijn:
6002/1219 Mery’s flower border













6004/0032 Mery’s butterflies stencil + stamp)
6011/0204 paperpad
6410/0401 Mery’s words (gefeliciteerd)
6410/0479 Mery’s sterkte
8089/0241 Kraft papier zwar


1 opmerking: