Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 15 maart 2021

Christmas 24 - sketch

 Hoi allemaal, hi everybody

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Christmas 24 #30 - sketch dit keer willen we dus een sketch zien op jullie kaarten en wel deze:

Today starts a new challenge over at Christmas 24 #30 - sketch


Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid

Ik heb de Viva dekor stempel Winterimpression gebruikt
en deze heb ik ingekleurd met olijfgroen potlood
Het Christmas sentiment komt van mijn adventkalender van Crafters Companion

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag allemaal en succes met de challenge!










4 opmerkingen:

  1. Wonderful card, love the images you used. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de mooie sketch Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart n.a.v. de schets !!!
    Mooi in dat groen !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh que c'est charmant Grietje, magnifique, biz

    BeantwoordenVerwijderen