Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 15 april 2021

Rendieren

Hoi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Christmas 24 challengeblog #32 Reindeer , we willen rendieren op jullie kaartjes zien. Hier is mijn voorbeeld:


Het plaatje en DP is van StudioLight
de sentiment mal is van Mery's van Joy!Crafts

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne avond nog!




8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dat mooie plaatje. Ik ga proberen weer mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI kerstkaartje Grietje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card. I love the soft brown colours you used. It gives extra piece to this cute winter scene. Thank you for sharing your card at UnstampaBelles. Keti (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely Christmas card. Thanks for joining up at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely addition to Christmas stock! Thanks for playing with us at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I do like the warm vintage feel of this lovely reindeer card!

    BeantwoordenVerwijderen