Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 5 maart 2021

Bloem op zwart craft

 Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien welke ik voor een vriendin heb gemaakt die afgelopen week jarig was. Ik heb de roos van StudioLight gestempeld met versamark en er goud embossingpoeder opgedaan en met de heattool verwarmd zodat het embossingpoeder smelt en een mooi geheel wordt. Toen heb ik de bloem ingekleurd met mn Faber Castell potloden, dat was toch wel een risico, want ik weet dat deze potloden veel pigment hebben, maar ik wist niet hoe goed ze zouden dekken op zwart. Ik heb eerst alles wit gekleurd en daarna met de verschillende kleuren eroverheen gekleurd. Het resultaat is goed gelukt vind ik;

De kaart is afgewerkt met wat steentjes en een sticker met Hartelijk Gefeliciteerd
het zwarte kraft heb ik op een licht rose cardstocht gedaan en daarna op een witte kaart gedaan.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik ga zo nog even aan de knutsel tot morgen dan ben ik er weer met een kaartje.





11 opmerkingen:

  1. Such a beautiful card I love what you have done I have never thought of embossing onto black card and then colouring. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Op zwart geeft een bijzonder effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, ziet er super uit zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Grietje, wat een prachtig effect geeft het gouden embossingpoeder. Heel chique.
    Fijn dat je deze maand meedoet bij kleuren met potloden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Grietje, wat een prachtig effect geeft het gouden embossingpoeder. Heel chique.
    Fijn dat je deze maand meedoet bij kleuren met potloden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gedaan, Super.
    Groetjes Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een heel mooi resultaat met Faber Castell op zwart papier! Leuk dat je meedoet met de challenge bij "Kleuren met Potloden". Veel succes. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous - love the gold detail on the flower.

    Thanks for joining us at Cardz 4 Galz.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So very sweet and lovely! So glad you have shared this with us at Challenge Up Your Life.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amazing card! I like black and gold combination.
    Thanks for linking up at Polkadoodles Craft Challenge.
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen