Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 14 maart 2021

Gefeliciteerd, 70 jaar

 Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor de felicitaties en leuke commentaren op het kaartje voor mn man. Vandaag heb ik weer een verjaardagskaart voor jullie, ook weer voor een man. Deze man wordt 70 vandaag. (ik had de foto eigenlijk even moeten bijsnijden).

De skecht die ik heb gebruikt is van Sweet Sketch wednesday
Het dp is van Studio Light als ook het plaatje
de cijfers zijn een mal van Marianne Design en 
gefeliciteerd is van Mery's (JoyCrafts)


Dit is de sketch

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne zondag nog en tot morgen dan ben ik er weer met een kerstkaart.









10 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart!
    Had je al gezien dat je 1 van de winnaars was bij kleuren met potloden?
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie mannenkaart. Wordt vast goed ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great masculine card!

    Thank you for playing along with us at Creative Knockouts-good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great masculine card!! And a fabulous take on that sketch! Thanks for playing with Di's Digi Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Gretel I love your card, what a wonderful masculine birthday card. Great image and added embellishments and colours. Great card and thanks so much for sharing your work with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great take on the sketch! Love that you replaced the flower with the number! Awesome card for a special birthday! Thank you so much for playing along at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fabulous masculine card, Grietje! Great take on the sketch, too. Thank you for joining us at Creative Knockouts, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a brilliant masculine birthday card, great image and papers.
    Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne -SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen