Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 1 augustus 2020

Walking in a winter wonderland

Hallo allemaal

Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij Christmas 24 #15 Black and silver en dit is mijn voorbeeld:
Het is een zwarte kaart (al lijkt het op de foto wel donkerblauw) met daarop een scallope vierkant van zilver cardstock. De stempel van het kerkje is van Viva, de tekststempel is van Joy!Crafts.
Het geheel is afgemaakt met een strik en een zilver belletje.

 
Met dit kaartje doe ik mee bij:
 








 

2 opmerkingen: