Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 4 augustus 2020

Hoera 21 jaar

Hallo allemaal,

Gisteren was mijn dochter jarig en voor haar heb ik deze hoed easelkaart gemaakt. Naar aanleiding van een live van Monica in de Facebookgroep Hobbiezz. 


Het DP is van Joy!Crafts soft colors of nature.
Big birthday hug banner komt uit het La vie est belle lavender boekje van Noor!Design.


De strik komt uit een pakket van Tiets Clubdag, dus ik denk dat die bij Kimya wegkomt.
De bloemen komen bij Syta van Gelderen weg.
De blaadjes zijn een stans van de Action




De getallen stans is ook van Noor! Design
De vlinder en hoera stickers zijn van StudioLight uit de JMA collectie.

Met deze kaart/creatie wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog!


4 opmerkingen:

  1. Wat een hele leuke easelkaart heb je gemaakt.
    Mooi hoedje.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoedje is echt prachtig! En gefeliciteerd met je dochter.
    Die zal hem ook wel erg mooi gevonden hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card, pretty design. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf hoedje is dit Grietje.
    Ik ben er ook mee bezig om er een te maken voor mijn dochters'verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen