Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 15 augustus 2020

Fancy Fold kerstkaart

 Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Christmas 24 challenge #16 - Fancy fold een vouwkaart.

Today starts a new challenge at Christmas 24 challenge #16 Fancy fold (see link above).

Hier is mijn voorbeeldkaart. Here's my excample.


Dit is de voorkant van de kaart
Het DP is van Mintay - Christmas stories



Dit is de binnenkant van de kaart. 
Ook hier heb ik het DP van mintay gebruikt, de plaatjes komen hier ook uit


Op de achterkant van de kaart heb ik 2 blokjes gedaan
waarin je je kerstwens kunt schrijven en de afzender.

Het idee voor de kaart kun je hier vinden. Ik heb de amerikaanse maten aangehouden en dan de Crealies Nesting dies XXL 36 double stitch gebruikt om de panels eruit te halen, aangezien ik geen Stampin Up producten heb.

Ik hoop dat jullie weer allemaal meedoen met de challenge, succes!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag allemaal!


10 opmerkingen:

  1. Zo'n toffe kaart maken lijkt mij een groot werk.
    Een heel leuk model en mooi aangekleed.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie is het Grietje.
    Mooie kleuren ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautifully made card. Thank you for sharing your project with us for the ATG challenge at Through The Craft Room Door (TTCRD) this time.

    Debbie
    TTCRD DT
    decrafts - my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wonderful card, like the folds, Thanks for playing our Christmas Challenge at Krafty Chicks this week.

    Leanne DT/KC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG this is absolutely BEAUTIFUL! Love the fancy fold! Fantastic! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wow elle et splendide cette carte Grietje, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow prachtige kaart heel mooi dp!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow - that's truly fabulous. So pretty, so elegant and just super. Deborah, x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent weer Super goed bezig Grietje!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen