Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 8 augustus 2020

Beterschap 2

 Hoi allemaal,

Vandaag de beloofde 2e kaart met de digi Daisy panel van Sheepski Designs, deze kaart heb ik voor m'n tante gemaakt de vorige week een rare val van de trap maakte en daarbij haar pols gebroken heeft. Aankomende woensdag wordt ze er aan geopereerd.


Het DP wat ik heb gebruikt is van StudioLight Jenine's Mindful Art Collection
De digi is van Sheepski Design ingekleurd met Faber Castell Polychromos
De pleister en beterschap zijn van Joy!Crafts.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog allemaal,



10 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Grietje. Ik vind de bloemen digi's van sheepski erg leuk om te kleuren.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bloemen heb je ingekleurd Grietje. Mooie kasrt geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie gekleurd en een leuke kaart ermee gemaakt, zo grappig die pleister.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, weer die mooie Margrieten!
    Daar knapt de ontvanger vast van op.
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Grietje. Prachtige digi en mooi ingekleurd.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the image. Thanks for sharing it with us at the Polkadoodles Craft Challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card, Thank you for play with us at Polkadoodles Craft of a challenge blog. Good luck with your entry.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Colorful and lovely card. Thanks so much for sharing this at Love to Craft. XXO, Aimeslee DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful - a very elegant design.

    Thanks for joining us at the SheepSki Designs Blog Challenge too.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen