Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 27 februari 2019

KKT Goud en bordeaux rood

Hoi allemaal,

Het is weer de laatste woensdag van de maand en dus weer tijd voor het KKT deze keer is er bij het goud van vorige keer bordeaux rood gekozen, weer een prachtige kleurencombi voor een kerst kaart. Dat is dus wat ik ervan gemaakt heb.


De basis is de ticketmal van Dutch Doobadoo deze heb ik eerst in wit cardstock
uitgetekend en daarna op bordeaux rood.
Ik heb stempels van Viva decor gebruikt en gestempeld met versamark 
en daarna goud embossingpoeder erop gedaan.
Op het witte rondje staat Merry christmas and Happy new year 
een gouden strikje erboven en wat plakparels.
Ook heb ik met goudpen een stikrandje rondom getekend.

Weer een kerstkaartje voor de voorraad. Fijne woensdag allemaal, ik maak vanavond een blogrondje na m'n werk.



20 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, Grietje.
    Mooie stempel is dat, zeg, zeker zo in goud.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden in de gevraagde kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje is het geworden
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en sjieke kaart geworden, de combi leent zich ook helemaal voor de kerst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad ideale kleuren voor een kerstkaart! Prachtig, dat hert is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sierlijk hert is dit! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een stijlvolle kaart is het zo geworden ! helemaal mooi zo !
    fijn dat je er deze maand weer bij bent, op naar de volgende uitdaging !
    geniet nog van je dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kleuren zijn inderdaad perfect voor een kerstkaartje. Mooi dat prachtige hert in goud op het glanzende papier, heel stijlvol! Werk ze nog even..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart, Grietje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kerstkaart met de ticketmal. Zo mooi, die gouden accenten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waw, wat is dat een prachtige rendierstempel! Supermooi kaartje in de kleuren van het KKT!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart!! En die ticketmal blijft ook zo tof.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Grietje,

    Helemaal feestelijk is deze kaart! Goed gemaakt!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen