Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 22 februari 2019

Gezellige kerstdagen

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kerstkaartje laten zien. Van Kit and Clowder kregen we een gratis kleur workshop, toen ik daar nog kleurlessen van nam. Een van die kleur workshops was kleuren op kraft met een super leuke digi van Whimsy stamps. Ik heb de digi ingekleurd met m'n Faber Castell polychromos. Ik heb de box met 60 kleuren, maar moest nog een paar kleuren voor deze workshop aanschaffen, zo komen we vanzelf wel op de 120 kleuren die er zijn ;)



Natuurlijk moest deze in een mooi kaartje verwerkt worden en dit is het resultaat:


Het DP wat ik gebruikt heb is van Marianne Design. De sterren zijn van StudioLight
en het sentiment is van Mery's kerstteksten.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:




7 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart,Grietje.Prachtig ingekleurde digi.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurd Grietje! Mooie kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, sweet image, fabulous design and I love your pencil colouring on kraft! Thank you for entering our Feb. Challenge at CASS.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Grietje! Your coloring is marvelous, and the image is darling! So glad you uploaded your project to Christmas at the Sweet Stampin’ Challenge so I could come visit. Hope to see more of your pretty submissions in the future. Please check back to see if you are a selected DT favorite!
    Warm Smiles,
    de
    {Creative Smiles - my little crafting world}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation. Love how you've colored the penguin. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww...this is so cute!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen