Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 24 februari 2019

Happy birthday

Hoi allemaal,

Daar was ik alweer, ik heb een productief weekend (zou het dan toch aan het weer liggen?)
Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaartje zien voor een kleine jongen.


De digi is van MoManning en heb ik ingekleurd met Faber Castell polychromos
Het DP is een oudje van Joy!Crafts. De ballonnen komen ook uit dit DP. 
Ik heb draadjes getekend en nu lijkt het net of de dino ze in z'n bek houdt.
De dino is een Mon Ami van Noor!Design. De happy birthday is een stans
van Joy!Crafts welke ik uit zwart heb gestanst, toen heb ik de ballonnetjes op geverfd met 
de Gansai Tambi, die dekt zo goed!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne zondag!
Tot morgen, dan ben ik er weer met een DT kaartje.



7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaart Grietje!
    Heel mooi ingekleurd mooie combinatie.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is delightful, thanks so much for sharing it with us over at the Love To Craft Challenge Blog

    Kathyk
    DT @ LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt voor je deelname bij onze challenge kleuren met potloden. Succes met winnen en anders de top 3

    Lieve groet,
    petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat een leuke digi!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief verjaardagskaartje!..leuke digi heb je gebruikt.
    Fijn dat je meedoet bij kleuren met potloden.
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great design for your fun card. Thank you for joining in the Anything Goes Challenge at Lil Patch Of Crafty Friends and apologies for the late comment.

    BeantwoordenVerwijderen