Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 3 februari 2019

KIC challenge Liefde/vriendschap/huwelijk

Hoi allemaal,

Vandaag begint de nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges en het thema van deze maand is natuurlijk Liefde, maar ook vriendschap en huwelijk vallen hier onder, dus kom maar op met jullie Valentijnskaarten/trouwkaarten of de blijk van waardering aan een vriend.

Deze maand zijn mijn man en ik 20 jaar getrouwd, dus mijn kaartje heb ik voor mijn man gemaakt.


Het DP is van Marianne Design, net als de cijfer stans
de tekst stans is van Nellie Snellen
de harten komen bij action vandaan.


In de binnenkant van de kaart heb ik met strookjes nog een weef stuk gemaakt en 
er bij geschreven "Voor altijd verbonden en verweven met elkaar"
Want dat zijn we.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen insprireren.

Fijne zondag


1 opmerking:

  1. Ach wat mooi en romantisch! EN alvast van harte gefeliciteerd met jullie 20 jarige verbintenis!

    BeantwoordenVerwijderen