Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 29 januari 2020

KKT 1 januari pistache groen/zwart

Hoi allemaal,

Vandaag is het de laatste woensdag van de maand en ik had me deze maand opgegeven voor het KleurenKaartTeam, de uitdaging was pistache groen en zwart. Ik had gelijk al iets in het hoofd om te doen, nu nog de tijd vinden om het uit te werken. Maar het is gelukt!

Ik heb met Memento pistache inkt verschillende laagjes aangebracht op papier, met behulp van een gescheurd kartonnetje de bergjes er in gevormd. Het kleurverschil komt dus door hoevaak ik erover heen ben gegaan met inkt.

Het bewerkte kaartje heb ik op zwart gemat, de stempels die ik heb gebruikt zijn
van CraftEmotions (met uitzondering van het sentiment, die weet ik niet)


Hier nog een close-up, het lint is van mn voorraad.

Ik ben eerst aan het werk, maar beloof vanavond bij alle deelnemers langs te gaan.
Fijne woensdag!




25 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kerstkaart geworden in deze kleuren.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende kaart heb je gemaakt Grietje.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Grietje,
    je hebt ene heel mooie sfeervolle kaart gemaakt in de gevraagde kleuren! Mooi te zien dat de kleur dieper wordt als je er vaker overheen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo! Jij koos ook voor Momento inkt. Toffe kaart. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi dat groen in laagjes opgebouwd!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi gedaan met de inkt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kleurtje groen past goed bij deze kerstkaart! Mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi met de inkt gespeeld, Grietje. Toffe kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Grietje. Heel mooi verfijnd!
    En prettig als je inkt hebt die al pistache heet...ik vond het lastig om de kleur te bepalen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kerstkaart!! Mooi om zo te spelen met inkt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Ik heb de challenge zelf even overgeslagen, vond het toch een wat lastige combinatie maar ik kom natuurlijk wel even kijken bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Grietje, is toch goed gelukt met die inkt en de bergjes.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje in de KKT-kleuren! Ik had niet aan kerst gedacht, maar dat kan heel goed zo! Groetjes, Yvonne

    www.thecreativeteacup.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi je kaartje in deze KKT kleurtjes Grietje...leuk idee om er een kerstkaartje van te maken, het is je goed gelukt met je inktjes...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Grietje,

    Groene kerstsfeer in januari... Moet ook kunnen. Leuk dat je weer mee deed...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kerst , top !
    Gave kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi is je kaartje geworden ! geslaagd met die mooie laagjes achtergrond
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, wat mooi gemaakt met de KKT kleuren, prachtige kaart Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, deze is al klaar voor de volgende kerst. Ik heb dezelfde inkt gebruikt
    Bedankt voor je fijne commentaar op mijn Blog
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT. Grietje. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja ook voor kerstkaarten leent deze combi zich schitterend, mooi hoor, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie en stijlvolle kerstkaart heb je gemaakt. Kan heel goed. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel sfeervol Grietje!
    Creatieve groetjes, Anja v K

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    Well over 160 000 women and men are losing weight with a simple and SECRET "water hack" to lose 2 lbs each night while they sleep.

    It's very simple and it works on everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Grab a glass and fill it up half glass

    2) And now use this awesome HACK

    so you'll become 2 lbs skinnier as soon as tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen