Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 1 februari 2020

Christmas 24 #3 Dry or heat embossing

Hoi allemaal,

Vandaag mijn eerste bijdrage voor de nieuwe Kerst challenge bij Christmas 24 dit keer willen we dry of heat embossing zien, bij mijn voorbeeld zie je beide.


De kerstballen zijn van een stempel en snijmal van de Action
vanwege het embossen heb ik dit keer eerst de stempel gedaan en daarna uitgestanst.
Handiger is omdit andersom te doen, maar dan heb je niks meer om vast te pakken als je het gaat heaten. Ik heb goud WoW-embossingpoeder gebruikt.
bij de randen heb ik een embossingmal gebruikt een oudje, dus ik weet zo niet van wie deze is.
En bij het sentiment heb ik weer de gouden embossingpoeder gebruikt.

Ik hoop dat jullie ook een kijkje nemen bij wat de andere teamleden gemaakt hebben en dat jullie meedoen met de challenge. Succes!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



5 opmerkingen:

  1. Lovely card - the baubles are so rich looking. Great to join this team. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,
    laat ik dat blog nou helemaal niet kennen! Wat ontzettend leuk! Je voordbeelkaart is heel mooi! Ik ga eens kijken of het me lukt mee te doen deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is so pretty. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes ' challenge at Craft-Dee BowZ this month. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful and simple card! Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Kyla DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen