Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 18 januari 2020

verjaardagskaart

Hoi allemaal,

Afgelopen dinsdag was een vriendin jarig, waarvoor ik dit kaartje gemaakt heb. Ik heb de Noor!design challenge als basis genomen voor dit kaartje.


Ik heb mallen en papier van Noor!design gebruikt 
het plaatje is een 3D plaatje van (volgens mij) Marieke's design


Aan de binnenkant is ruimte voor de verjaardagstekst, welke ik er hier nog niet ingeschreven had.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij 

Ik heb vanmiddag een personeelsfeestje van mn werk, we gaan uit eten en daarna een dropping. Dus ik hoop dat het droog blijft en niet al te nat is in het bos. Fijn weekend allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi model een een prachtig kaartje voor je vriendin! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!
    Ik hoop dat je en leuk feestje hebt gehad! Klinkt in elk geval erg gezellig. En als je met leuke mensen bent, maakt regen niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart zeg, verrassend wat je allemaal te zien krijgt. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very unique and beautiful! Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Kyla DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen