Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 6 maart 2019

Opkikker

Hoi allemaal,

Daar was ik alweer. Welkom aan mijn nieuwe volgers (of degene die al volger waren, maar opnieuw volger zijn geworden door veranderingen bij Google+) Vandaag wil ik jullie een opkikker kaartje laten zien welke ik voor mijn zoon heb gemaakt. Hij moest gister geopereerd worden, niks ernstigs hoor, maar hij heeft nu wel wat pijn. Dus ik dacht ik maak een kaartje voor hem.
Ik heb de sketch van Cheerful sketches gebruikt voor dit kaartje. De digi heb ik van Pinterest.


Ik heb de digi ingekleurd met mn brushmarkers van Winsor & Newton
Het DP is van StudioLight
De wolkenstans is van Memorybox 
de zegelstans van Ali
Het sentiment heb ik ook van Pinterest en is uitgestanst met een stans van Action.

Dit is de sketcht van Cheerful Sketches die ik gebruikt heb.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



6 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje! Wordt je zoon gelijk beter van!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier kikkert je zoon vast van op. Wat een vrolijke kaart!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door dit leuke kaartje kikkert je zoon vast snel op.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh so sweet and lovely omage!!!! Looks so happy!!
    LOVE this!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje voor je zoon. Altijd leuk om zoiets te mogen ontvangen. Gezellig dat je meedoet bij cheerful sketches blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lief opkikkerkaartje! Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen