Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 22 maart 2019

Lente

Hoi allemaal,

Zoals gezegd ben ik hier weer dit keer met een kaartje dat ik gemaakt heb voor Mery's de collectie van vorige maand. Ik heb hieruit de bloemenrand gebruikt op dit kaartje. Het ziet hier nog wat grauw maar ik hoop dat het vandaag  een mooie lente dag wordt, zoals hier op dit kaartje.


De border heb ik ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers
en er de grasborder van Noor!Design voorgedaan.
Een van de vlinders fladdert echt, die heb ik namelijk op een slider geplaatst zodat ie 
van de ene bloem naar de andere kan.

Een overduidelijke lente kaart.

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren.

Morgen ben ik er al weer met een Gastdesigner kaartje.


Gebruikte materialen:
6002/0979 Mixedup
6002/1075 Mery’s vlindercirkel
6002/1178 grasrand
6002/1219 Mery’s bloemenrand












6002/1238 sliders
6004/0016 scrabble letters
6011/0204 Paperpack
6011/0557 soft colours of nature
6200/0110 Magical movers
6500/0001 foam pads
8099/0262 cardstock creme



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mal is dat met die bloemen en fijn dat de vlinder van de ene bloem naar de andere kan! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lentekaartje Grietje. Leuk met de fladderende vlinder erop.
    Hier schijnt nu het zonnetje na de dikke mist van vanmorgen.
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lente kaart Grietje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Grietjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty and fun!! Great card,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen