Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 18 maart 2019

Ik denk aan je

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien met de bloemenrand van Mery's, maar dan net even anders. Ik heb namelijk de bloemen van de rand losgeknipt, nadat ik ze uit wit cardstock heb gestanst. Om ze van het designpapier af te laten springen heb ik ze juist wit gehouden en bij een gebonden met een groene strik.

Ik heb aan weerzijden gestempeld en hierbij de spiegel stempeltechniek gebruikt.
Dat was een nogal lastige om hem net zo te krijgen als het orgineel.
Het vogeltje en de krokussen heb ik ingekleurd met Faber Castel Polychromos

Soms heb je deze kaartjes nodig om iemand wat te bemoedigen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:


Gebruikte materialen:
6002/1073 Oval
6002/1219 Mery’s Flower border












6011/0204 Paperpack (design papier)
6410/0479 Mery’s sterkte
6410/0482 Springtime clearstamp
8099/0262 cardstock creme
Ribon 

5 opmerkingen:

  1. Pretty card! Birds and flowers is what I think of when I think of spring. Thanks for joining us at Addicted To Stamps Challengeblog. Doni ( DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, prachtig !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, en goed bedacht om de bloemen van de stans te gebruiken.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart Grietje

    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic make...thank you for joining us at A Gem of A Challenge,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen