Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 26 mei 2018

Verjaardagsslinger

Hoi allemaal,

Zoals gezegd hier nog een post van mij, dit keer laat ik jullie de slinger zien die ik voor m'n vader heb gemaakt. Zijn vriendin was in december 65 geworden en dus hielden ze afgelopen pinksteren samen een tuinfeest. Vandaar ook samen op de slinger. ;)


De slinger heb ik gemaakt met de mallen van DutchDoobadoo
en bekleed met papier van Craft Sensation.
2 vakantiefoto's (eigenlijk 1 in tweeën gesplitst) erop
en de slinger is compleet.

Hij hangt nu bij mn vader thuis boven de PC in de kamer.

Fijn weekend allemaal!



3 opmerkingen: