Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 19 mei 2018

B is for Bears

Hoi allemaal, hi everybody,

Today starts a new challenge over at Crafty Friends Challengeblog #84 - B is for... our sponsor is SheepSkiDesigns and I've choosen Bear for letter B, and got to work with this cute digistamp from SheepSkiDesigns; Fuzzy Friends

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Crafty Friends #84 - de letter B (zie link hierboven) en onze sponsor is SheepSkiDesigns. Ik mocht werken met de schattige digi Fuzzy Friends. En dit is mijn voorbeeld geworden:
Ik heb de digi ingekleur met de Windsor & Newton brushmarkers. 
De techniek heb ik van een les van Kit & Klowder geleerd.
Ik heb als basis een mal van DutchDoobadoo gebruikt.
Het DP is van Joy!Crafts. Ook de blaadjes bij de bloem zijn een mal
van Joy!Crafts. Nog een strik erbij om het af te maken.

B is for Bears, Bow, Birthday, Blossom and Bunting

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen en ook een kijkje nemen bij het DT om te zien wat zij hebben gemaakt.

Fijn weekend!


2 opmerkingen:

  1. Wat en schattig en lief kaartje heb je gemaakt. Enig met die beren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, erg leuk model ook.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen