Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 25 mei 2018

Luchtballon

Hoi allemaal,

Vorig weekend hadden we groot feest, want mn vader werd 65 jaar. Wij als dochters hadden bedacht dat een tripje in een luchtballon wel leuk was voor hem. Tja wat moet je iemand geven die alles al heeft, dus zo gezegd zo gedaan. Maar ja daar moest natuurlijk wel iets passends bij in de vorm van een kaart o.i.d. Dus kwam het idee om een papieren luchtballon te maken. En dit is het resultaat:


Ik heb twee keer de grote ballon mal van DutchDoobadoo gebruikt,
Deze heb ik versierd met DP van Joy!Crafts Ten Mile
De 65 heb ik ook met een DutchDoobadoo mal gemaakt.
Hier onder een foto vanuit een andere hoek


Het mandje heb ik zelf bedacht en bekleed met 
DP van Mery's, dat gevlochten patroon vond ik er heel mooi
bij passen.
En dan nog in elkaar zetten. Ik had het heel goed in mn hoofd,
maar ja dan moet het er nog uitkomen. 
Maar het is gelukt zoals je ziet. 
Met wat ijzerdraad wat je voor bloemstukjes gebruikt heb ik 
ervoor gezorgd dat de ballon boven het mandje blijft.
Wat touw erover om het wat echter te laten lijken en tadaaa!

Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:

Morgen ben ik er weer met een slinger die ik gemaakt had
voor de verjaardag.

Fijne dag nog!


4 opmerkingen:

  1. heel leuk Grietje.

    ps ik zou voor zondag avond even kijken naar de winnaars post van scrapbookstampsociety ch'
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuke luchtballon! Enig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, heel leuk gedaan!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a perfect card! I love the big numbers on the balloon and the 3D design. Thanks for linking up with Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen