Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 31 juli 2017

Politie - Creatalicious challenge #120 - star

Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Creatalicious Challenges #120 - Anything goes with optional stars met als sponsor KennyK die voor de winaar 3 digi's beschikbaar stelt ondanks dat de shop per 30 juni gesloten is, hier zijn we erg blij mee. Ik ben sinds deze maand daar ook in het DT en ben daar erg trots op.

Today starts a new challenge over at Creatalicious challenges #120 - Anything goes with optional stars and we're proud to say that KennyK is our sponsor, although the shop is closed, the winner will get 3 digi's. Here's the card I made using Policeman

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden het DP komt van Boekenvoordeel
en de embellishments heb ik gekregen van een vriendin.
De stempel is van Marianne Design uit de set "Eendje"

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie meedoen met de challenge! Fijne dag!
I hope you'll participate! Have a great day!



9 opmerkingen:

  1. Stoere jongenskaart, Grietje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje. Je embellishments passen perfect bij de digi en maken de kaart extra speciaal.
    Gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoere kaart! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a fun masculine card - thanks for sharing your project at Addicted to Stamps and More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great combination of images and paper patterns, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic card with awesome colors and great design,fab coloring too...thank you for joining us at ATSM-CHALLENGE this week
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere kaart,
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Kleuren met potloden.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card. Your coloring is spot on. Great embellishments to pop it up. Hugs, Maggie, DT Teamie

    BeantwoordenVerwijderen