Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 16 juli 2017

Merry Christmas en DT call PaperCraft Happy

Hoi allemaal, Hi everyone,

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaart zien deze keer is het een speciale kaart ik heb er namelijk een shakerkaart van gemaakt. Hij is ter inspiratie voor de nieuwe challenge bij PaperCraft Happy - alles mag met glitters/bling. Bij PaperCraft Happy zijn ze nog steeds op zoek naar nieuwe DT leden, dus als het je wat lijkt mail dan naar papercrafthappy411@gmail.com

Today I'm gonna show you a shakercard wich I've made for the new challenge starting at PaperCraft Happy anything goes with bling. We are still looking for new dt members so if you're interested please email papercrafthappy411@gmail.com



Ik heb een digi gebruikt van onze sponsor Fabrika Fantasy - Holiday squirrel en deze ingekleurd
met alcohol markers. Dan heb ik heb uitgeknipt en op DP van Marianne Design geplakt

I've used a digi from our fabulous sponsor Fabrika Fantasy and coloured it with alcohol markers.















Voor de schudkaart heb ik kraaltjes en ijskristalen van Viva Decor gebruikt
De mal die ik heb gebruikt van de sterren en de tekst is van
Het glitterpapier is van Marianne Design.
Merry Christmas heb ik 2x uitgestanst 1x in het glitterpapier en 
de tweede uit donkerblauw cardstock.
Een sneeuwvlok ter decoratie van de Action, en klaar is mijn schudkaart.





Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
http://fabrikafantasydigis.blogspot.nl/2017/07/challenge-11-christmas-in-july.html?m=1

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen, jullie hebben tot 31 juli de tijd.
I hope you will all join us, you've got till 31 of July.

Ook ben ik bij Odd ball stamps in de prijzen gevallen met onderstaande kaartje heb ik de 1e prijs in de top 3 gehaald! Super, hier ben ik echt blij mee!

Fijne zondag nog!








10 opmerkingen:

  1. een super leuke kerstkaart Grietje en gefeliciteerd met je top3
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart met de leuke Keane stansen en een gave digi.
    Leuk dat je in de prijzen viel.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kerstkaart. En gefeliciteerd met je top 3 plek.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is great - loving the sparkle,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing your lovely card at CraftyHazelnut's Christmas Challenge extra for July!
    Monica - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very beautiful Christmas card with interesting design! Thank you, Grietje, for joining us at Fabrika Fantasy Digis for our 'Christmas in July' Challenge! Good luck with your entry!
    DigiClub - You can get all images in the store
    Facebook Group - Fun contests and free digis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very cute card, love the image. Thank you for sharing with us at THAICC. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So very cute...Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Cards All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sweet card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen