Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 24 juli 2017

Bedankt

Hoi allemaal, Hi everybody,

Vandaag laat ik jullie een bedank kaartje zien. Today I'm gonna show you a thank you card.


Ik heb dp gebruikt van de Action, het mooie plaatje is van Syta van Gelderen
de mal van de hedera is van Marianne Design
en de banner met het sentiment is van Joy!Crafts



Hier nog een close-up van de bloementoef. Het bedeltje is van Creatotaal
het is een hartje met handmade erop.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bedankkaart Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely thank you card. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geheel geworden !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card with an absolute wonderful design. Loving everything about it! Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers for our 'lots of layers' challenge!
    Glenda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous and I love all the special details that you added. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen