Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 19 februari 2021

Taart

Hoi allemaal,

Sinds kort zit ik in de PV bij ons op het werk. Dus ik heb geintroduceerd dat bij verjaardagen collega's een kaartje krijgen die door iedereen is ondertekend. Gister was het de verjaardag van een collega die in haar vrije tijd graag taarten bakt. Ze had voor ons ook een heerlijke taart gemaakt hmmmm. Dit is het kaartje wat ik voor haar had gemaakt.

Ik heb de kaart gemaakt naar aanleiding van een sketch
van Sweet Sketch Wednesday2
Het DP is van StudioLight
de mal van gefeliciteerd is van Mery (Joy!Crafts)
De parels en het lint komen uit eigen voorraad.
Het 3D plaatje komt van een oud vel dat ik eens heb gekregen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag allemaal en tot morgen dan ben ik er weer met een kaartje.




 

9 opmerkingen:

  1. Leuk Grietje , een hele toepasselijke kaart !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yummy card.Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card!

    Thank you for playing along with us at Creative Knockouts! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great job with one of our sketches!

    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie feestelijke kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really cute design.

    Thanks for joining us at Creative Moments.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely birthday card with a beautiful image, thanks for sharing at Fab’n’Funky.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh that cake is good enough to eat. Who wouldn't love to receive this card.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen