Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 1 februari 2021

Red, green, gold

 Hoi allemaal, hi everybody,

Today starts a new challenge at Christmas 24 challenge #27 - red, green and gold real traditional colours. And much easier then the all white challenge I think.

Vandaag begint een nieuwe challenge op het Christmas 24 blog een kaart in de kleuren rood, groen en goud willen we graag zien. Deze keer dus een makkelijkere challenge dan de geheel witte kaart. Hier is mijn voorbeeld:

De cirkelmal is van Dutch Doobadoo,
het DP is van Noor!Design net als de blaadjes
Het goud is holografisch papier en komt niet zo mooi uit op de foto.

Fijne dag nog en succes met de challenge.





5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ronde kaart in deze originele kerstkleurtjes Grietjes....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig in deze kleuren!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I do like the sparkle from the holographic card. Great work. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zeg deze kaart in deze kleuren.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen