Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 7 december 2020

Laatste kaart voor Creative Moments

 Hi everybody, hallo allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Creative Moments #304 - Anything goes we hebben 2 sponsors en ik mocht werken met een digi van Morgans Art world een super artiest met mooie digi's en ik had gekozen voor Lion King, hier is mijn voorbeeld:

De digi is ingekleurd met Faber Castel polychromos
het DP is onder ander van Amy design
het sentiment is van Marianne Design

Het is voor mij de laatste keer dat ik voor Creative Moments Design team een kaart maak, ik werk nu een dag extra en merk dat mijn tijd nog minder is geworden welke ik aan het kaartenmaken kan besteden nu. En er zijn zoveel meer leuke dingen. Dus ik ga doen wat ik leuk vind zonder dat het iedere maand moet. Het was een leuke tijd en een leuke groep. Bedankt dames.

Fijne dag allemaal en veel succes met de challenge.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten