Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 1 december 2020

Kerst sketch

 Hoi allemaal, hi everybody,

Today starts a new challenge over at Christmas 24 challenge # 23 - Sketch .

Dit is de sketch waar we mee werken: 


Hieronder mijn voorbeeldkaart



Ik heb het papier uit zo'n mooi blok van de Action gehaald. 
De cirkel uitgesneden uit goud papier, daarop de ponsietta van Noor!Design
en een banner met Vrolijk kerstfeest erop deze is ook van Noor!Design.

Ik hoop dat jullie weer allemaal meedoen, hierna nog 1 en dan hebben we 24 kerstkaarten gemaakt dit jaar! Succes!






5 opmerkingen:

  1. This is so elegant. Love the plaid background and the sparkle from the gold. Super take on the sketch. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. J'aime ce tartan, quelle elegante carte Grietje, Biz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card, like the addition of the glitter. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen