Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 7 september 2020

Wine is the answer

 Hoi allemaal, hi everybody

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Creative Moments #198 - Anything goes option make it funny onze sponsor is dit keer Bugaboo en de winnaar mag een digi uitkiezen daar. Voor de challenge heb ik gebruik gemaakt van de digi Wine is the answer van onze sponsor. En ik heb gebruik gemaakt van de sketch van Cheerful Sketches. Hier is mijn voorbeeld kaartje

Het dp wat ik gebruikt heb is van StudioLight Jenine's Mindful Art Collection
de mal is van Joy!Crafts
Hieronder de sketch die ik gebruikt heb van Cheerful Sketches

Ik hoop dat jullie een kansje wagen! Succes!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:









10 opmerkingen:

  1. Een mooie sketch en je uitvoering is ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Grietje! Leuk dat jij ook gastdesigner was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice card. Great coloring and design. Thanks for sharing over at Catch the bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card and YES wine IS the answer for 2020! Love your coloring and the extra die cut leaves. Thanks for joining us at Catch The Bug/Stella Says Sketch. Bonnie GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card! I just love your coloring and design! Thank you for joining our challenge at Digi Choosday . I hope you come back for the next one!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Polkadoodles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje met een mooi ingekleurde digi. De groene hederatakjes staan er goed bij.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I really love your background you have created for the image - it is really lovely,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card. Thanks for entering the choosday at Polkadoodles. Madison

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje Grietje, gezellig dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen