Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 1 september 2020

Christmas animals

 Hoi allemaal, hi everybody

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Christmas 24 #17 - Christmas animals ik heb daarvoor een kaart uit de Hobbydots kerst boek gemaakt. Heerlijk ontspannen vind ik dat dotten. Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen, dieren op je kerstkaart is geen moeilijke opdracht.

Hier is mijn voorbeeldkaartje.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:


Ik heb ook gewonnen bij Polkadoodles challenge met mn beterschapskaart:























Veel succes!





7 opmerkingen:

  1. Een schaatig kerstkaartje, en gefeliciteerd met je topper..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Quel amour de chiot Grietje, une carte si joliment décorée, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I do like the decoupage puppy - very sweet. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge.
    Liefs Bianca.
    DT The Holly and Ivy Christmas Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely card, super cute and a beautiful design!! Thank you for joining in at Christmas with the Cutie Pies. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cutie! Thanks for sharing with us at the Christmas With the Cuties Challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card - such a cute image.

    Thanks for joining us at the Christmas Crafts All Year Round Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen