Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 5 mei 2020

Verjaardag

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien welke ik heb gemaakt voor mijn tante. Ze woont in een verzorgingstehuis en mag vandaag geen bezoek ontvangen. Dus vandaar een kaartje met de post.


De stempel is van Magnolia ingekleurd met Faber Castell polychromos
De bamboe mal is van Amy Design
De cirkel is van Ali
De bloemetjes zijn van Marianne Design 
en het papier heb ik ooit eens gekregen, dus geen idee van wie dat is
Ik heb de sketch van Cheerful Sketches gebruikt

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kleurtjes heb je gekozen en je kaart is lief en warm van uitstraling. Het is naar hoor, dat geen bezoek mogen krijgen. Sommige mensen houden het amper vol en voelen zich gevangen, dan is post een welkome afleiding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje met mooie kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Grietje, hele mooie kleuren, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea(DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute and beautifully colored. Thank You co much for joining us at the Forever Magnolia Challenge and good luck. Hugs, DT Reetta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet deze kaart er lekker vrolijk uit, geweldig gedaan 😍 gezellig dat je meedoet met onze challenge, succes en groetjes Petra DT DigiChoosday challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw gaaf kaartje
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tof lief kaartje voor onze meichallenge!
    Dankjewel voor je deelname.
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fab card, Thanks for sharing it with us at 2 Crafty Critter Crazies challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen