Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 1 mei 2020

Een sneeuwvlok op je kaart

Hoi allemaal,

Wat een drukte afgelopen maand, BTW maand extra werken, dus wat minder tijd voor mij op de laptop en dus op het blog. Maar we zijn er weer en wel met een nieuwe challenge bij Christmas 24 challengeblog #9 - add a snowflake/sneeuwvlok wat hebben jullie de vorige challenge veel meegedaan, leuk en dank daarvoor! Hier is mijn voorbeeld voor deze challenge.


Het plaatje komt uit een Hobbykaart, het DP is van StudioLight en 
de sneeuwvlokrand is van Joy!Crafts.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijn weekend en tot de volgende keer!



3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Grietje. Ik zag de challenge al en ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty card - love those die cut snowflakes. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those snowflakes are truly stunning - gorgeous card Grietje - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen