Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 26 februari 2020

KKT Pistache groen, lila

Hoi allemaal,

Het is weer de laatst woensdag van de maand dat betekend een kaart voor het KleurenKaartTeam.
Dit keer werd gevraagd pistache groen en lila, hier is mijn kaart


Ik heb de beide kleuren aangebracht op aquarelpapier 
en daarna de bloemenstempel van StudioLight er op gestempeld


Hierboven het bewijs van de kleuren die ik gebruikt heb;
pistache en Lilac posies


Om het af te werken heb ik nog wat sequins gebruikt voor wat bling
en de Friese tekststempel van Marianne Design Betterskip (beterschap)

Ik kom weer bij jullie langs als mijn werkdag erop zit, ik ben benieuwd wat voor kaarten er zijn gemaakt. Het zijn in ieder geval 2 prachtige kleuren die mooi met elkaar combineren.



26 opmerkingen:

  1. grappig is dit, hoe lila en pistache op verschillende manieren worden ingevuld. Heb ik ook ontdekt.
    In ieder geval, een hele leuke kaart is het zo geworden,
    blij dat je er deze maand (weer) bij bent !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit beterschap kaartje in deze KKT kleurtjes Grietje...leuk met die bloemen stempel zo ...geeft mij weer een idee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die bloemenstempel op de achtergrond in de KKT kleuren !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie beïnkte kaart! Prachtig resultaat.
    Groetjes, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempelkaart in de KKT kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterend gestempelde kaart Grietjes..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje. Iedere keer denk ik ook nu ga ik ook eens een inktkaartje maken maar dan vergeet ik het weer, ben ik al bezig met de dingen die ik eigenlijk altijd doe! Maar jouw kaartje goed gelukt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stempelkaart in de KKT kleuren,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. Mooie bloem. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Grietje en leuk de Friese stempel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Grietje. Heel leuk met zo'n Friese tekst.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in de KKT-kleurtjes, leuk met Friese tekst!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is geslaagd. Vind het wel mooi zo let die inkt.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grietje, een heel mooi kaartje heb je gemaakt. Mooi en stijlvol. Ik ben meteen ook je volger geworden. Groetjes en tot hoors.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof kaartje Grietje, komt mooi uit op het aquarelpapier, werkt mooier als het gewone kaartkarton, weer wat geleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vond het ook een heel mooie kleurencombinatie. Mooie bloemenstempel!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje op het aquarelpapier, geeft heel ander resultaat.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje! Leuk met die inktachtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie bloemenkaart!! Die sequins maken het helemaal af.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart met die bloemenstempel Grietje, toch weer even wat andere kleuren dan de distress voorbeelden, maar evengoed mooi.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Grietje,

    Een dagje later dan voorzien, maar hier ben ik!!
    Wat een leuke kaart in de kleuren van deze maand.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart maakte je in de gevraagde kleuren! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen