Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 15 februari 2020

Christmas scene

Hi everybody, hallo allemaal,

Today starts a new challenge over at Christmas 24 challenge and this time we want to see a Christmas scene on your cards. That's not that hard is it?! Come and have a look at what de DT has made for inspiration.

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Christmas 24 challenge en deze keer willen we een kerst scene/landschap zien. Dat is niet moeilijk toch?! Kom maar eens kijken wat het DT voor inspiratie heeft gemaakt. Dit is in ieder geval mijn voorbeeldkaartje; eentje die ik al een hele tijd op m'n todo lijstje had staan;


Het patroon is van een Scrap Online van Noor!Design in augustus 2017 (ja zolang geleden al).
De mal die ik voor de achtergrond heb gebruikt is van Noor!Design. 
Ook de ponsiettas zijn van Noor!Design
Het hert is van Nellie Snellen
Het DP is van StudioLight
En het plaatje op de achtergrond is van Syta van Gelderen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijn weekend!




7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Grietje
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow! This is a wonderful winter scene - great work. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. As stated by Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh on average 42 pounds less than us.

    (And really, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    Tap this link to discover if this short questionnaire can help you release your true weight loss potential

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous make hun, love the depth & dies you have used

    Thank you for sharing with us at 'Winter Wonderland' this month
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen