Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 16 juni 2018

Geslaagd

Hoi allemaal, hi everybody,

Today starts a new challenge over at Crafty Friends #86 - Anything goes it is the last time I will create for Crafty Friends as DT. I would like to thank every one for a great time and I know we will see eachother in blogland from time to time. I made this card for my daughter who graduated this week.

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Crafty Friends #86 - Alles mag het is voor mij de laatste keer dat ik voor dit DT aan de slag ga. Ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd en  we zien elkaar vast nog wel in blogland.

Deze kaart heb ik voor mijn dochter gemaakt; zij is geslaagd voor haar VWO examen, een  spannende tijd, maar ze kan weer verder, ze gaat rechten studeren.


De digi is van Polkadots die heb ik ingekleurd met
Faber Castell polychromos
Het DP is van Simple Stories - Grad
De mallen zijn van Mery's, Joy!Crafts
De letters "geslaagd" zijn van Marianne Design.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Vanavond hebben we een bbq ter ere van de geslaagden. Dus we hopen dat het zonnetje er hier toch nog verder doorheen komt. Fijne zaterdag allemaal!



4 opmerkingen:

  1. Good morning Grietje

    Your graduation card is gorgeous… congratulations to your daughter... Thanks for making your beautiful DT Card for the ‘Anything Goes’ challenge this fortnight. We are going to miss you on the team!!!!! Enjoy your weekend.

    Crafty Hugs
    Diane Louise xx
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en leuk kaartje voor je geslaagde dochter! Gefeliciteerd! Altijd fijn als het zonder herkansingen gehaald wordt. Was het nog mooi weer tijdens de BBQ? Hier was het niet zo mooi, heel dreigend en donker. Geen regen, maar ook niet echt gezellig uiten eet weer...
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great graduation card and image-great B.paper--Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet promotion

    BeantwoordenVerwijderen