Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 2 december 2017

Sara

Hoi allemaal,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Crafty Friends Challenge blog #72 Babies/children (kinderen). De sponsor is dit keer Di's Digistamps en hier is mijn voorbeeld kaartje.
Ik heb dit kaartje op verzoek gemaakt voor de geboorte van Sara. Op haar geboortekaartje stond een eekhoorntje (en dat is een van mijn favoriete dieren, want zeg nou zelf zijn ze niet schattig en die prachtige staart!) en een heel mooi gedicht over oktoberkind. En daar heb ik mijn inspiratie vandaan gehaald.


Ik vond een plaatje met een eekhoorntje erop in een Hobbykaart XL en die 
heb ik gemat op een mal van Joy!Crafts, ook de naam heb ik gestansd met 
de alfabet mal van Joy!Crafts. 
Het ballonnetje is van Marianne Design en de voetjes zijn 
brads die ik in een hobbywinkel in Frankrijk heb gekocht.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie weer gezellig meedoen, het is dan wel geen kerstkaart, maar wat anders tussendoor is ook wel leuk denk ik. Komen jullie ook een kijkje nemen bij de ander DT leden?!

Fijne dag nog!



6 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Grietje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Grietje !!!!
    Leuk die vlaggenlijn erop !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card...thank you so much for joining us at 4 Crafty Chicks this week for our Anything Goes challenge! xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute love it Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for<a

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable card! Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje, Groetje. Leuk dat je meedoet met As You Like It. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen