Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 17 december 2017

Reminder Kerst Challenge Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie nog een kerstkaartje zien als reminder voor de lopende challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges het thema is kerst, doen jullie nog even mee?!


Onze sponsor is My Besties en daar is de digi van welke ik heb ingekleurd
met Faber Castell polychromos.
Het model van het kaartje is het boek van Dutch Doobadoo.
het papier is van Marianne Design

de Merry Christmas stempel is van de Hema
en de ter versiering nog twine en een belletje als boekenlegger gedaan
en wat houten snoepgoed, dat vond ik wel bij de digi passen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne zondag nog!


12 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstboek heb je gemaakt!
    Je hebt de Bestie heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet bij kleuren met potloden.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk ook leuk dat je bij De Egel meedoet. Marja DT

      Verwijderen
  2. Mooi kerstjurkje heb je haar gegeven! Bedankt voor je deelname aan onze challenge, grt, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met een schattige Bestie! Super lief!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kerstboek heb je gemaakt, je hebt de digi prachtig ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Crea Chicky's.

    Groetjes Ans DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Christmas card Grietje. Thank you for playing along with our Challenge at Christmas Cards All Year Round. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstboek heb je gemaakt en je afdrukje is mooi ingekleurd. Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart geworden, mooi model ook, ik heb deze nog nooit gemaakt. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet deze maand. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart, Grietje.
    Dank je wel voor je deelname bij Scrapbook Stamp Society!
    xxx Margreet (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is an interesting shape and design and makes a lovely and unusual card. Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the unique shape of this card and such a cute image! Thanks for joining us at CCAYR and hope to see you again!
    Tammy - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig Grietje
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen