Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 25 april 2014

Vintage babykaartje

Hoi Allemaal,
Dit kaartje is voor mij een primeur, mijn aller eerste vintage kaart. Ik zag de challenge op WLVC en ik dacht dat ga ik proberen een vintage babykaart. En zie hier het resultaat.
Het plaatje is van WLVC en het lijstje erom heen heb ik uitgesneden en bewerkt met de Martha Steward doily lace punch. Het kant en lint onder de het lijstje is van de Action. De swirls zijn van Marianne Design. De letter stempels zijn van de Hema. Alles heb ik bewerkt met distress inkt Vintage Photo.

Met dit kaartje wil ik meedoen met wlvc challenge #24 babykaartje

Ik vind hem in ieder geval heel mooi geworden en ik hoop jullie ook.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje,
    Allereerst welkom! Ik zag dat je je als volger bij WLVC hebt aangemeld!
    En dan gelijk meedoen, helemaal top! En dan ook nog voor het eerst een vintage kaart maken, nou je hebt de vuurdoop doorstaan hoor! Leuk dat je een plaatje van het blog hebt gebruikt, mooie vintage accenten erbij...het kadertje doet het erg leuk om het plaatje!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC, succes en hopelijk zien we je gauw weer terug!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,Super goed gelukt je vintage kaart.Een echt toppertje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief babykaartje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Grietje,
    Nou dat is prima gelukt, ziet er al heel Vintage uit, lief het plaatje in 't mooie lijstje, super..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Grietje,

    Mooie babykaart heb je gemaakt en een prachtige kleur heb je ervoor gebruikt.

    Leuk dat je volger van me geworden bent. Als je wel eens een kaart hebt gemaakt met het inkleuren van poltoden, dan kan je misschien ook wel eens mee doen met de Challenge van Kleuren met potloden. Je moet maar eens op dat blog kijken. Is ook erg leuk en daar staan ook verschillende kaarten van DT leden op. Leuk hoor!

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben ik weer. Ik zag dat je daar al volger van was geworden. Leuk hoor. Misschien dan tot ziens met een Challenge.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Grietje
    Je kaart is prachtig geworden, echt vintage, ik vind het ook moeilijk om zulk soort kaarten te maken, jij hebt het prima gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk babykaartje heb je gemaakt, ziet er schattig uit en leuk dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig gedaan hoor....heel knap voor de eerste keer vintage.....ik hoop dat je lekker door blijft oefenen en vaker bij onze deelnemers te vinden zal zijn. Leuk je te zien bij onze challenge van WLVC en succes. Fijne koningsdag en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende Babykaart in Vintage-stijl heb je gemaakt, Grietje!! Hij is heel goed gelukt en dat voor de eerste keer!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je mijn volgster bent geworden, ik heb me ook bij jou aangemeld. Ik had je mooie kaartje gezien bij WLVCB en nu weet ik wie het gemaakt heeft, erg leuk, je hebt het mooi gemaakt en het plaatje is zoooo lief.
    Fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig babykaartje Grietje, leuk dat je meedoet bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen