Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 1 april 2014

Shadowbox kaartje

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn beppe haar 83e verjaardag. In dit kaartje heb ik verschillende, voor mij, nieuwe technieken gebruikt; stempelen (welke stempel dit is weet ik niet meer), shadowbox kaarten (zie bij Sam voor uitleg hoe je deze maakt) en papieren roosjes maken. Ik vond een tutorial over de papieren roosjes op Youtube, maar vond het handiger om het papiertje om een satéprikker te wikkelen dan met de hand op te rollen.
De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden en erom heen met aquarelpotlood.

Ik ben een beginneling met kaarten maken en met bloggen dus tips en trucs zijn welkom


1 opmerking:

  1. Super leuk gedaan, echt heel lief!
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen