Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 15 januari 2021

Helemaal wit

 Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Christmas 24 challenge #26 - all white/helemaal wit we willen dus graag een witte kaart zien, alleen zwart mag nog gebruikt worden voor de tekst.

Today starts a new challenge at Christmas 24 Challenge #26 (link here above) and we want to see an all white christmascard. Here's my example:

mijn voorbeeld:

De mal van de bomen is volgens mij van Marianne Design, de hertjes zijn van Nellie Snellen.
Fijne kerst is volgens mij van Craft Emotions. Ik heb de snow-pen van Rayher gebruikt om de rand van het onderste witte structuur papier te accentueren.

Heel veel succes met deze challenge!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog en tot de volgende keer!



8 opmerkingen:

  1. Mooi hoor zo alles in het wit!
    Hertjes zijn altijd leuk:)
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely scene you created. Great card. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah this is super, what a great make,love the white on white, thanks for sharing with me over on Fezziwigs, Stay Safe, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi! Wit op wit ziet er altijd sjiek uit, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful - you've made this challenge look so easy - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your card thank you for joining us over at Crafty gals challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely gorgeous. I love the different textures and layers. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen