Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 16 januari 2021

Gefeliciteerd

 Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik heb gemaakt voor een jarige vriendin naar aanleiding van de sketch van Cheerfulsketches.

Het plaatje is van Syta van Gelderen, het dp heb ik gekregen
de bloemen komen van de Action en het takje is van Ali
De geschulpte rechthoek is ook van Ali
en het sentiment is van Mery's Joy!Crafts.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
A perfect time to craft #1 - Anything goes

Fijne avond allemaal, ik ga naar de Vrienden Van Amstel Live ;)




4 opmerkingen:

  1. Leuk dat tulpenveld! In deze tijd kun je op een verjaardag niet genoeg bloemen krijgen, dus helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, mooi plaatje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hollandse kaart, je krijgt er direct een zomers gevoel van.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Hollands kaartje. Ben gek met tulpen!
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen