Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 11 mei 2020

Spring

Hallo allemaal, hello everybody,

Vandaag ben ik er met een verlate kaart voor de nieuwe challenge bij Creative Moments die de 7e al van start is gegaan met het thema lente (of alles mag), een van onze sponsors is Decosses Dynamite Doodles en daar mocht ik mee werken. We kregen de Flower Power Kit om mee te werken en ik had al een Freebie van haar site gekozen om ook mee te werken.


Als achtergrond papier heb ik het papier van de Flower Power Kit gebruikt
Wat lavendel van LeAnne
waar de vlindertjes op afvliegen dit is de Freebie, met de tekst.



Hier onder zie je nog een digitaal project dat ik gemaakt heb met de kit.


Ik hoop dat ik jullie een beetje geïnspireerd heb voor wat mooie lente kaarten.
Jullie hebben nog tot 21 mei.

Met de bovenste kaart wil ik graag meedoen bij:



5 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten. Digitaal dat heb ik ook een tijdje gedaan een aantal jaren terug..ben daar nu helemaal uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty! Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Keep safe, stay home and craft instead!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein sehr schönes Werk. Danke dir für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card ist wonderful.
    Thank you for joinning us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen