Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 15 mei 2020

Kerstbloemen

Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij Christmas 24 challenge #10 - christmasflowers. Een kerstkaart met bloemen, dat is niet moeilijk toch?!


Hier is mijn voorbeeld;

Zoals jullie zien heb ik voor deze kaart de sketch van Hobbywinkel de Egel gebruikt
Het DP van StudioLight heb ik gemat op craft.
Het plaatje is ook van StudioLight, 
De kerstster is van Marianne Design 
het sentiment is van Mery's Joy!Crafts.
Het DP met de sneeuwvlokken op de banner is van CraftEmotions.

Ik wens jullie veel succces met deze challenge, jullie hebben tot 31 mei om jullie creaties in te zenden.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:





8 opmerkingen:

  1. Beautiful multi layer card! Thanks for playing at 52 cct

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Grietje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart heb je gemaakt! Met onze sketch. Dank je wel voor het meedoen. Had je hem wel ingeleverd bij je eigen challengeblog? Er staat nu nog dat hij snel komt....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, mooi papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze '#99e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart en de poinsettia vind ik geweldig. Dank je wel voor het meedoen aan deze sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, ik herken de sketch van de egel gelijk. Mooi om er een kerstkaart van te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi voorbeeld!
    Creatieve groetjes, Anja v K

    BeantwoordenVerwijderen