Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 1 maart 2020

Red, green and gold (rood, groen en goud)

Hi everybody, hoi allemaal,

Today starts a new challenge at Christmas 24 challenge #5 - Red, green, gold. We would like to see cards in this colourcombi.

Vandaag start een nieuwe challenge bij Christmas 24 challenge (zie hierboven de link) we willen graag de volgende kleuren op de kaart zien; rood, groen en goud.


Ik heb een plaatje van Syta gebruikt waar de kleuren in voorkomen
het dp is van Joy!Crafts
de mallen zijn van Ali
Afgewerkt met een strik en een gouden belletje

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:





9 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de echte kerstkleuren! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! De mijne ligt klaar en ik ga meedoen! Nog even een foto maken, dat doe ik buiten, dus even wachten tot de wind gaat liggen, anders belandt het kaartje in de sloot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Grietje ik ben volger geworden.
    Je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt voor de nieuwe challenge!
    Leuk in deze kerst kleuren.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous card with a lovely vintage feel. I do like the tiny bell embellishment. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely traditional card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely ❤️ thanks for joining us at Gem of a Challenge 😊 Good Luck 🤞 Michela Piras DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning - I love it - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen