Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 15 maart 2020

Christmas 24 challenge #6 - Christmas tree

Hello everybody, hallo allemaal,

Wat een toestand allemaal he, hier in Friesland zijn een aantal scholen dicht, maar die van mijn zoon blijft vooralsnog open. Mijn dochter zit op de universiteit en krijgt thuis les. Mijn man en ik werken gewoon door, bij mij op het werk zijn wat extra hygiëne maatregelen genomen. Maar nu verder met de orde van de dag, de kaarten.

Today starts a new challenge over at Christmas 24 challenge #6 - Christmas tree that's easy, we want to see a christmas tree on your card.

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Christmas 24 challenge #6 - Kerstboom (zie link hierboven), we willen dus kerstbomen op je kaart zien. Niet moeilijk toch? Hier is mijn kaart:


Ik had dit 3D plaatje en vond het zo leuk dat deze een aparte vorm had,
geen idee van wie het is, ik heb deze van iemand gekregen.
De kaart heb ik rondom in de zelfde vorm gesneden.
Een mooie kerstboom staat er achter de sneeuwpop.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Succes allemaal!




4 opmerkingen:

  1. What a cute Christmas card, love the shape and the layers. Deborah xx

    PS Our schools are open at the moment. Hubby working from home (but has been for over a year). Being sensible and taking necessary precautions. Be safe xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een heel leuke vorm. Je brengt me op een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this jolly Christmas card - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen